KliK KliK!

Tuesday, May 31, 2011

Nak jadi Photographer???!!! Cer cube Cer cube

Sempena Promosi Kerja Kahwin @ Kompleks Kraf Jln Conlay.... Anjuran Kraftangan Malaysia. Ingat tau Kraftangan Malaysia tau bukan Karang Kraf tau... Kraftangan Malaysia... ramai org terkeliru... aku x pehe tul.... Sapi nyer susu Lembu dpt name... Kraftangan nyer susu, Karang Kraf dpt name....

Tapi aku x mo citer pasal susu... sbb aku nk citer pasal pertandingan yg telah diadakan di Kompleks kraf. Aku ade masuk pertandingan... Aku masuk bkn sbb kwn2 nyer support. Thanx to kwn2 yg menyupport aku. Di bwh adlh antara pic2 yg aku dh tangkap:











Dan di bw adlh kwn2 yg sudi membantu den... thanx kengkwn... jasa mu di kenang. If menang competition nih... den belanjo yo....

Kak fara yg COOL sbg peneman dan pemberi semangat

zaim sebagai crew

Faizullah sbg tuan punyer kamera


tu aku tgh discuss pose dgn pengantin

Aku bkn nk cite pasal competition ni sgt... juz aku nk ckp yg klu kwn2 korunk nk cameramen yg harga ley bajet2 aku ade kenal... klu korunk nk aku tangkapkan pun ley... tp aku x de kamera... heeeee....

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...