KliK KliK!

Wednesday, May 4, 2011

Hadiah ape untuk Hari Ibu anda???

HAppy Mother's Day MAK!!! errmmm... tggu jap hadiah apakah yg aku nk bg kat mak aku??? errmmm
Fening nk bagi ape kat mak anda???ok... dh bape lame anda mengenali mak anda??? kadang2 kite dh berdekad duk dgn mak jgn terperanjat yg anda sebenarnya masih belum mengenali dgn lebey lanjut lg...

Cer anda pk... adakah mak anda suke berjumpe dgn kwn2???

Hadiah yang sesuai ialah Handbag yg CUTE...


mesti ramai kwn2 nyer menegur dan dgn bangga.. "Beg ni anak aku bli..." heee

Cer pk lg, adakah mak anda suke menulis untuk kegunaan dirinye???

Hadiah yang sesuai ialah Memo pad yg CUTE juga!!!


Mesti anda akan terharu bile tgk mak anda sentiasa menggunakannya.... wink2!

Cer pk lg... mak anda ade meja kerja???


Anda letaklah frame di meja kerjanya. Jgn lupe dlm frame tuh ade pic anda dan mak anda.... dan kate2 indah!

Cer pk lg, mak anda suka air yg dibancuh oleh anda sendiri???


Bancuh lah air dlm mug yg anda bli tu... then hulurkan kpd mak anda dgn greeting Happy Mother's Day mak... thanks until now u still love to drink my coffee... SWEET....

Cer pk lg, hurmmmm aku pling suke buat card sendiri... bg aku, buat card creative n give to sum one special sgt sweet.... aku teringin nk mcm tu gakkkkkk!


Good Luck!!!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...