KliK KliK!

Sunday, May 22, 2011

Bau ketiak lelaki mampu hilangkan stress???!

Aku rase semua dh tau yg bau ketiak lelaki mampu hilangkan stress wanita... tp ramai yg x percaya coz bunyi mcm lawak. Kenapa aku ckp mcm tu??? sbb aku terbaca fakta nih.

Beberapa tahun yang lalu, Bahagian Biologi Manusia di University Pensylvania telah melakukan satu kajian yang telah membuktikan bahawa peluh lelaki dapat membantu kaum wanita untuk menurunkan tekanan dan melancarkan perjalanan haid. Menurut laporan Jurnal Biology of Reproduction America, sebelum ini,bau ketiak lelaki yang sengaja “diproses” daripada lelaki yang tidak memakai deodoran digunakan sebagai bahan ujikaji bagi mencari bukti bahawa hidung wanita boleh “digoda” dengan bau semulajadi lelaki.

Tapi if belum kawen??? x kan nk cium ketiak adik kot... "Dik ptg kang kalau kau dh abis men bola... ko jgn mandi dulu sbb aku nk cium ketiak kau" isk!!!!

Dun worry maaa.... coz aku juga terbaca ni nk hilangkan stress korang:

a) Cium bau coklat- Sebelum nk mkn coklat, jgn terus lahap jer... cium dulu baunyer
b) Cium bau rumput lepas hujan- Kalau waktu hujan nape anda rase ngantuk??? sbb bau rumput yg mereraxkan
c) Cium bau kopi- Aku sukelalu dpn Starbucks sbb bau kopi dia wat aku khayal mcm penagih heee...
d) Cium bau aroma terapi yg diminati- Jgn guna aromaterapi yg anda x suke bau nyer coz... akan memeningkan pale korang.

Ok jom cabut bulu ketiak... heee.....

Pastu minum kopi!!!

3 comments:

kawe ni said...

ko nih mesti bau ketiak laki ko kan. sbb tuu leh cite mnde nih. masyuk x bau laki ko tuu, haha.

myfara FLK said...

yakkk gelinye....

rina mai tag kamu lg..jom join nie..baju sedondon..

http://mummydonakesya.blogspot.com/2011/05/mempersembahkan1st-contest-from-mummy.html

Mdm Biar Betul said...

zaim: musti la... x kan cium ketiak ko lak???

myfara: worite!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...