KliK KliK!

Thursday, May 26, 2011

Dewasa tp berperangai kanak-kanak???

Anda penah x dgr org tua ckp "tua sebelum usia" maksudnye org tu kurang colligen. hehehe mcm aku. Tp aku x rock muke tua tp jiwa muda beb!!!! hahahha! ngok nyer heee! tp kan mcm mane utk org yg dewasa tp perangai mcm budak???? sesuai ke guna ayat yg same??? atau  "jadi budak selepaas usia" heee

Perangai budak2 nih cute sgt, tp bile org dewasa berperangai mcm budak2 ni mcm cote bukan cute paham! mcm mane perangai budak tu?

-Comel bile adik tayangkan baju barunyer kat sume. Dia keluarkan semua baju dlm almari tunjuk kat kwn. mesti kwn blik umah suh mak bapak dia bli hahaha
-Comel bile x puas ati dia akan ckp "mak, adik nk mkn gule ni dgn zaid jer... dgn bedah x mo sbb dia jahat"
-Comel bile adik rapat dgn kwn dia jer... pegi mane2 pun dgn kwn dia yg sorang tu... seluruh perhatian nyer pd kwn specialnyer.
-Comel nyer dia suke ngadu domba... "mak... tgk ler dia nih... dia babab adik..."
-Comel nyer adik mengumpat kwn baiknyer sendiri kat maknyer "Mak, td zaid tu korek idung... busuk..."

Comel kan??? tpkan sila tukarkan perkataan adik tu kpd nama anda sendiri yg besar kedenkang nih... isk la kannnn biar betul nk kene penampor....

Apa kes la aku bubuh entry nih??? merepek jer... tp aku kene gak tulis entry ni. Anda cuba pk blik ade x andaa ni berperangai budak2 kat opis, tempat awam atau toilet awam??? klu perasan alhamdulillah... sile ubah sebelum anda betul2 jd budak kecik atau di tampor.Bak kate kawe ni the blog "kang aku tampor kang!" hee...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...