KliK KliK!

Thursday, May 26, 2011

Kenapa perlu berlagak ckp omputeh dpn omputeh???

"wat appen wif u maaa" 
"nothing lo.... im juz thingking about my gf laaaa"
"ok i know laaa ur aweks beautiful then bloodyfull"
"u talking like dat aaaa i'll kick ur punggung!!!"
"soli2... i juz kidding-kidding wif u maaaa"



then the omputeh kasi 1 jeling sebab dia kompius....
Ape motif speakang smpai terkangkang kuat2 tp hancur...? x salah nk speakang... aku tau ko mmg english education nyer org tp mcm bahasa unta? memalukan jer... terjerit pekik kat dlm tren dgn kwn2 then ade omputeh... ades.... aku lak rase malu. Soli la kwn entry aku ni agak ala-ala emo gitu sbb hormon aku dh berubah. nk penampor org jer... huh...

Kita sebagai rakyat malaysia ni mestilah bangga dgn bahasa kebangsaan... x ler org len emo dgn anda kat dlm tren atau kat surau. Omputeh ni dh le pandang rendah kat kite... jgn smpai dia pandang anda mcm pandang semut yer... mlm2 cenggini x pasal2 aku bg ceramah... cet!!!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...