KliK KliK!

Tuesday, May 17, 2011

Blajarlah mempomen-pomen

Ape anda akan buat bile extension anda terbakar atau pun ade tande2 nk meletup??? adakah anda akan berlari mcm watson nyambek? melolong mcm tarzan? menangis air mate darah? atau kesemua di atas?

Nih extension aku yg hampir meletup tp sbb dlu aku ade blajar kemahiran hidup... aku try da best utk hidup....

1. pastikan anda pakai selipa jepun
2. tgn anda x basah

Pastu aku cpt2 tutup suis... selamat alhamdulillahhhh

Punyelah poyo tanda sirim nih... mkn rahsuah ape... setahu aku x smapai 3 bln aku pkai... walaupun ley gune 3... aku gune 2 tempat jer... pasang 3 terus jd mcm tuh.



So klu anda nk kepastian lebey lanjut, try ler buka2 pomen2.... aku buka pakai gunting kacik utk buka.... dan aku dapati letupan berlaku pd wayar Neutral iaitu biru... klu anda nk ke membuka brg yg rosak??? bg aku... better buka dan pastikan kerosakkan... lps ni jgn bli brand yg same coz anda akan ditimpa bale yg same jugak mcm aku x nk nek bas transnasional yg mcm lahanat... heee...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...