KliK KliK!

Tuesday, May 24, 2011

Makanan halal ke x nih????

Anda mkn arini kat mane??? anda risau dgn kehalalan tempat yg anda mkn??? Aku pasti yg korang turut dimomokkan oleh org sekeliling.

"Ko smlm mkn kat TUUUTTTTT? ko x tau ke situ x halal???"
"Aku tau la... sepupu aku nyer sedare punye kawan punye bapa punyer jiran yg ckp"

So x yah ler nk nangis2 dlm bilik sorang mengenangkan nasib or pegi bertapa kat Gua Musang 3 hari 2 malam.

Aku search kat sini jer...hotel yg ada sijil halal lps tu nk tgk kedai mkn yg halalan toiyyiba kat sini kedai makan yg halal

Aku try2 search kat situ agak shock sikit... coz ade francise popular yg aku rase jd peberet ramai pun x de dlm list... n aku agak shock sikit coz... momok2 org pun jd sebaliknyer... so lps ni nk makan cer google dulu yer.... daaaa.....

2 comments:

kOmEng bErsUArA said...

bukan semua premis yang tak ada logo halal disenaraikan. yang penting sebelum makan semak dulu premis tersebut than baru melantak

ayaqkososng.blogspot.com

Luke said...

kena hati-hati, haram tu mungkin satu hal tapi orang kita sngat geli dengan benda sensitif tu.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...