KliK KliK!

Thursday, May 19, 2011

Nak tgk ikan sardin Mexico duk dlm tin???

Di bawah bukan pic org sedang beratur untuk masuk ke JAMBAN... mcm cite P.Ramlee

Aku agak terkejut dan hampir tercekik erkk!!! apabila terbaca citer ni... mase ni aku tgh mkn tongkeng ayam panggang... aku sgt tabik spring dgn pegawai imegresen di mexico walaupun mexico mempunyai kadar jenayah agak tinggi di dunia....

Mereka telah berjaya menahan 500 PATI pada ari selasa lalu dlm 2 trailer.... dgn cara meng x-tray treler tersebut... pergh!!! kadang2 klu korunk2 drive mlm2 nmpak lori beroperasi mlm x kan korunk x terpikir dlm tu ade PATI??? mmg agak efisyen...

Pic x-tray yg berjaya di ambil oleh pihak berkuasa sebelum pemandu lori kantoi!!!

Mcm mane meke2 bersempit dlm 1 lori ni almost 200 org??? pergh!!! ni bru ckp mcm sardin dlm tin! alaaaa mcm korunk x penah rase... nek komuter tu... nek lrt.... klu aku la ikan sardin... aku ni kire ikan besarrrr!!! heee....

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...