KliK KliK!

Tuesday, July 12, 2011

Penunggang motorsikal tak BERSALAH!!!

Kenapa asal ranking kemalangan kenderaan jer... mesti motorsikal yang tinggi... kenapa??? kerana pemandu yang macam nih!
pemandu lori ini menyangkutkan barang di lorinya dan membawa lori dgn laju (ya! kamu lupa yg ada brg yg kamu sangkut di belakang) tapi kamu lupe yg ada penunggang motorsikal di belakang. Kalau kereta ok lagi kot... tp bayangkan barang tersebut tercicir dan terkena penunggang motorsikal.
Lori ini memberhentikan lorinya tanpa signal kerana perasan spiderman ade di belakang tgh merakam saat2 manis ini. mane nk nampak signal??? dh sesumpah tu tutup signal kau.
Sebelum ni aku ade dgr cite gak dr kwn aku yg abg dia meninggal sbb x perasan jalan raya berlubang waktu malam.... meninggal di tempat kejadian.
Aku bukan nk emo2 dlm entry ni juz nk ckp penunggang motorsikal xcident bukan merempit... tp salah persekitaran juga.
"huh ni meninggal sbb merempit la nih!" Jangan ade ayat ini lagi.

2 comments:

JIJI YU said...

aku merempit dah due tahun dah nak simpan duit nak beli kete..memang aku paham bebeno le

Mdm Biar Betul said...

HEHEHE..... JGN LUPE AAAA BELI KETE LAGI BEST!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...