KliK KliK!

Friday, July 8, 2011

Kenapa perhimpunan Bersih punya pasal... kita x boleh keluar jalan?

Aku dah lama x post kat entry blog... sbb bz dan malas+++... tp bukan aku nak cerita aku seorang yang pemalas... aku nak cerita ketidakpuasan hati kawan2 aku.... kenapa semua jln utama di tutup Sabtu nih??? as pengguna kenderaan awam seperti tren n aku berhenti kat KLCC nih mcm mane???? mensusah kan betullll...
Banyak amaran telah diberi dan lagi banyak flyers perhimpuanan bersih aku dpt....
Nak marah pun tak guna.... so sape2 yg bakal mati kutu di rumah... anda yg terbaca entry ni sila pk kan... apa yg anda akan lakukan Sabtu ini???? 

A) pergi perhimpunan bersih
B) pergi tido
C) bersihkan bilik anada yg dah setahun x dibersihkan
D) bersihkan minda dan hati di surau berdekatan????

Aku merancang nk buat bodo di depan tv sambil mengikuti perkembangan dunia semasa..... hehehehee.... aku x minat nk bersesak2 nih... tu lah aku sampai skunk x penah pergi konsert gig..... yg berhimpit bau tiak.... yeark!!!!!

Di sini aku berharap perhimpunan tersebut x berlarutan sampai hari Isnin ni... sbb aku x de kenderaan lain nk gi keje selain dr tren dan K.A.K.I

Gile korang nk aku jln kaki sampai KLCC????!!! korang x gile... sbb salah aku... kenapa sampai sekarang aku x memiliki lesen memandu.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...