KliK KliK!

Monday, July 11, 2011

Jangan mengharap terlalu tinggi terhadap sesebuah kedai makan/ restoran!

Buat pertama kalinya aku nyer enry mempunyai tajuk yang panjang.... penat aku memikirkan mcm mane nk pendekkan.
Nak di pendekkan cerita, aku nk bagi korang sedikit nasihat mengenai kedai makan @ restoran. Selalunya, kawan2 dan org sekeliling kita klu mkn... mesti bg komen yg baik atau buruk.... ataupun cukuplah anda tgk restoran tersebut sgt menarik dan membuatkan anda membuat 1st impression yg baik tapi...... sebaliknya.
Contohnya aku. Aritu aku mkn kat pahang sbb aku teman bapa mertua cuci darah... then aku lapo gile... then aku bli lah kat restoran dpn coz... nampak menarik... tp aku perasan yg doktor n nurse kat situ x bli kat situ.... tp mb dh boring kot....
dan hasilnya.....
Nasi goreng ayam
Kerak nasi
Macam hampeh!!!! dah ler harga nye RM 5.50...  Aku boleh terima kalau nasi goreng beliau x sedap... tp i can't accept thats keraks....... separuh polistrene adalah keraks-keraks.... hanye tuhan jer tahu perut ku ini.... bawang besar mmg nmpak besar n bawang putih seketul-seketul.... oh!!!! nasib baik pad hari malang tersebut aku dgr ade restoran baru buka... hehehehe... i'll be try....! nnnnn no 1st impression lagi....
Restoran tersebut

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...