KliK KliK!

Wednesday, July 20, 2011

Anda naik tren setiap hari? BACA INI!

Siapa naik tren setiap hari??? X payah ankat tangan coz aku nk korang baca apa yg JANGAN dilakukan dalam tren:
Bukan aku  nak ckp jangan beratur.... tp tolong lah beratur jika ingin menaiki tren.... kenapa beli tiket wayang pandai beratur tp naik tren x reti2 nk beratur? bkn nyer x dpt naik langsung klu tren dh tutup pintu.... lps 6 minit nnti dtg la lagi nnti.....

Jangan cakap kuat2 dlm tren... bukannye aku ni pengawas perpustakaan dan bukan x boleh ckp langsung.... tp x perlu bagi tau semua dlm tren yg anda terer ckp english... i can speak english too.... dan perlu cerita kuat2 yg pakwe kau baru bagi bunga... sbb aku nmpak bunga kat tangan kau tuh..... x kan pakcik tren yg bg...?

Anda si kuat? anda badang dan anda hensem? tp nape berat bontot nk bg org x terdaya duduk??? bukan bg sit kat perempuan pregnant saje... tp org kurang upaya pun... ade dh tampal kat atas cermin sit dh.... buat2 bangang jer....(emo aku nih) siap pura-pura tidur dlm iman... ceh!

Pergh!!!! yg ini... yg ini.... ini.... paling keji sekali.... kalau dh terpijak najis, silelah basuh kaki kat toilet dlu b4 masuk tren... kat setiap tren ade toilet.... x kesian e kat kami2 ni yg otak pagi2 fresh nih??? ceh! malas aku nk ckp dgn perkara sekeji nih!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...