KliK KliK!

Thursday, March 24, 2011

Opps!!! my car is broke!!!



Ades!!! rosak lak kete!!!! ape aku nk wat...??? Ade longkai ramai!!! ecececehhhh!!! aku buka cite ni coz bru ari tuh kete opis telah merosakkan dirinya di tepi jln raye yg menyebabkan aku menjadi perempuan litar di tepi jln... ibaratkan anda wanita berseorangan dan kete rosak dan juga anda terpaksa ketakutan bla bla bla...

ini tip aku nk bg aaaa:

1. klu kete rosak kat PLUS mesti ade longkai dtg... ckp awk dh call PLUS n service dan duk dlm kete diam2...
2. call PLUSLINE 1800-88-0000
3. Klu kat jln biasa... lg senang kot tp ati2 dgn org yg nk menolong tu. lg baik jgn percaya longkai coz diaorg ni x semua baik... ade amik kesempatan terhadap duit anda dan juga amik kesempatan dgn kete anda sendiri... curi itu la ini laaaa dlm kete anda... so b careful.



Ni aku nk bg no pak cik saudara aku... coz he is trusted to me...

Kecik/Jiji
012-2920596
(sekitar KL dan Subang Jaya)
SUBANG BINTANG WORKSHOP SDN.BHD
workshop approved by general insurance (549582-A)
AAM, KURNIA, AIG, UNI ASIA, RHB, BLA BLA....BANYAK LG....

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...