KliK KliK!

Thursday, March 3, 2011

Biar betul- Nak cari kekasih @ suami???

Kekasih??? Suami??? aku tau wanita akan kompius dgn perhubungan anda.... x semestinya anda bercinta dgn lelaki tersebut anda pasti yg dia lah lelaki awal dan akhir... jgn terlalu mengharap sbb kadang2 anda mungkin stok GELI-GELI... aku maleh nk tulis pjg2 sbb aku pun spesis maleh nk membaca... takut tersyok sendiri.


1. Lelaki (suami)
Dia x kan biarkan hubungan percintaan antara anda dan dia berpanjangan sebagai COUPLE. dia cpt2 masuk minang, klu dia x de duit jgn riso coz dia akan berusaha keras walau apa pun.


Bila bersama kekasih anda, anda x kan merasa cinta nafsu tp cinta kpd Allah. Cinta nafsu berbunyi begini. JGN PANDANG2... BOLEH PEGANG2... DUDUK DEKAT2... heeee


Nak tau lelaki kuat mengongkong mcm mane??? Kuat sms, Kuat telifon, Kuat membebel.... jaga-jaga haaa... klu ade spesis nih... sabau je lerrr..... mmg kuat ngongkong (bkn ngangkung). So jg ler riso dia jarang2 call anda... yo.

2. Lelaki (kekasih)
Pehe-pehe je yer... dia suke geli2 ler... lg mau bace... huk huk



x to ler... apsal aku sanggup post cerita pasal nih. Agak boring tp hope korang ley share dgn aku. Aku pun kadang2 tgh mencari kepastian.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...