KliK KliK!

Friday, March 18, 2011

Biar betul- Makanan Korea

Lame betui aku x updated akunyer blog beb!!! hehehe skunk aku nk share sumthing dgn mekeme mekeme sume care mkn makanan KOREA. Ari tuh aku blanje akak cyg aku mkn makanan korea kat amcorp mall... pergh! best dr kat KLCC 4th level tuh... klu korunk nk gi nek tren smpai tmn jaya then gi amcorp mall then gi tingkat atasssss sekali. nama restoran aku x hengat coz belit2 lidah nk taip....

nak dipendekkan cite, aku mkn set galbi-gui.... pergh best gilak rasenyer.


care mknnyer sonang jer... mkn dgn nasi ler.... tp the problem is sepit dia halus ssh den nk guno. selaloo aku gune yang mcm kayu.


then lagi if nasi korunk dh abis... tp daging ade lg, korunk mkn la mcm sayur bungkus... mkn mcm nih pun sodap...


akak aku pulak mkn bibimbap. makanan nih adalah lebey kurang nasi goreng dia orang. klu kite kene tumis, tp kite kene kacau jer dlm mangku... sodapp gak


dan jgn lupe kimchi!!! klu kite popular dgn sambal belacan... dia org popular kimchi... x lengkap mkn makanan korea without it... nyummi!!!


Harga makanan nih lebey kurang mkn kat mcD gak... dun worri!!!

3 comments:

unfear_alone said...

wahhh.. aku ajak mkn mkanan korea kt sini ko x nk...

ChAzStYlo said...

errr...cam xlalu je klu aku nak mkn huhu

Mdm Biar Betul said...

kebal: moh le ke key el... hehhe (tp time aku gaji.
Chazstylo: mmg nmpak x lalu... kalau dh mkn... hehehe x ley tdo mlm beb!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...