KliK KliK!

Tuesday, March 1, 2011

Biar betul- Nak kurus memang senang????

Aku bukan nk kate aku kurus... cume chubby jer. heeee tp ade benda korang tertinggal ketika diet. Tahukah anda yg anda yg tgh berdiet x mkn nasi tu merugikan??? kerana anda org ASIA... Klu aku diet dlu mkn 3 senduk nasi... tp skang aku mkn 1 senduk nasi jer... klu nk avoid nasi, mkn kentang rebus. Bru diet yg sihat kan...

Jgn mkn lps kul 7 mlm... tp klu lapar... mkn buah epal hijau....lps tu mlm2 minum teh hijau campur lemon untuk potong lemak.

Ketika mkn... lebihkan sayur. Yg x suke mkn sayur... hmmm??? lantaklah. Mkn slow2 n berhenti sebelum kenyang.

Senaman??? aku seorang yg malas senaman... so aku amalkan berjalan kaki... contohnyer, elakkan naik lif, eskalator dan selaloo SHOPPING!!!!!!! heee

JGN MINUM AIR SEJUK!!!!!!! cuba 2 ke 3 hari tak minum air sejuk, gerenti rase kelainan... pergh!!! Inilah tips org chubby mcm aku untuk anda yg nk try diet secara sihat... wokey???

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...