KliK KliK!

Friday, August 5, 2011

Masalah adalah sahabat...

Nak percaya atau tidak... masalah adalah sahabat... kite kene terima juga... sbb masalah sentiasa dtg bila anda celik mate jer... alaaaa kadang2 kite tgh tido pun ada masalah nk tido... betul x???

I hope kite ken professional menanganinya... jika kite kurang bijak itu ler terjadinye kes bunuh2 n santau-menyantau... pergh!!! kalau kat barat... mereka didik anak mereka selesaikan masalah sendiri... mereka sebagai ibu bapa bertindak sebagai penasihat...

Tapi kat Malaysia nih... aku tgk kalau kat sekolah kene jentik dgn kwn pun mengadu kat bapak... siap dtg sekolah lg... sampai besar....tu yg jadi adik dan abang bunuh kawan sebab adik terasa kene perli kat fb.... isk2... hopefully renung2kan la yer... selamat cuci mate dgn video klip lenka nih!!!!

4 comments:

sekamar rindu said...

salam...

hidup ni dunia memang tak sunyi drp maslah..

Mdm Biar Betul said...

mati pun ade masalah...

aimaniman said...

aahh selagi hidup selagi tu la kita akan hadapi masalah.. masalah yang mendewasakan seseorang.. kalu x da masalah hidup kita statik dan x da warna.. tp kita kena 'smart' aa hadapi masalah agar jgn jadi macam kes kawan kat fb macam adik citer tu.. tragis btool...

Mdm Biar Betul said...

tu la... should be klu x patut benda rameh di buat gaduh... ade solution nye.... sbb mane ade masalah x de solution... ade cume sabar kene kasi lebey sket

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...