KliK KliK!

Wednesday, August 3, 2011

Lagi2 DNA ba alip ba ya di sosej anda???!!!!

Td aku bace paper.. ade lagi ni ha.... ba alip ba ya kat makanan.... aish.... dekat Bazaar Ramadhan Kangar.... sosej pulut n chiken cake.... sile tgk pic di bawah:

Pic nmpak mcm kat org jual yong tau foo.... hurmmm tp klu org dh mkn x pe kot... coz korang x tau... tp seingat aku, thn lps... aku ade lalu depan bar yg on da way ke KLCC... aku agak terkezut sbb ade gantung banner Buffet Ramadhan... klu org Islam mkn kat situ jugak aku x tau la... dah ler buffet Ramadhan tp ade jual arak... wat the heck????!!! tp thn ni dh x de... mb kene ler tu... peniaga klu nk meniaga cube ler selidik dlu... jgn men jual jer.... ingat... anak kite klu perangai x elok tu dtg dr duit yg salah juga....

6 comments:

sekamar rindu said...

salam...

ada baca dlm harian metro tadi..

ish...risau laa....byk benda yg tak halal ni...

*folo ur blog

Mdm Biar Betul said...

sekamar rindu... thanx!!!..
tu la... senang kite masak sendir je laaaa gamaknyerrr....

PUANSTOBERI said...

oleh kita carik tpt yg ada cop halal nati yaw... :D

sekamar rindu said...

salam..

mask sendiri best kan?..

Mdm Biar Betul said...

w'salam.... masak sendiri best sbb klu x sedap pun kite telan gak... klu sedap kite nyum2... heeee

JIJI YU said...

naseb le a ku ni jenis tak ke bazar ramadhan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...