KliK KliK!

Thursday, December 20, 2012

Nak Cantik Sambil Buat Duit

Aku tak lame lagi akan menganggur... serius aku akan jadi penganggur dan menyanyi lagu Sudirman !_!

Tapi ape aku pedulik... x mati pun jadi penganggur cume sesak jer... huhuhu aku jadi penganggur bukan sebab aku x bagus cume aku pekerja kontrak jer... koje dh settle aku pun JALAN..... korang ingat indon je ke yg keje kontrak? aku pun kontrak ler.....

So oleh sbb aku nk jage anak aku sambil keje aku try cari keje yg boleh wat aku ley jaga anak, dapat income n.... cantik! wink wink... Aku keje kat opis x ley cantek sbb stress... keje stress mane ley cantek beb.... heeee...

Aku ade google2 kat pak cik google... then jumpe website nih! Harmony produk milik Zamzarina. Cer anda register then paste at ur blog n u will get commision if ade org beli produk di link blog anda... got it?


Macam2 juga produk menarik dan berpatutan harganyer... org kate wanita nih kene jaga kecantikan nak2 dh berkahwin mcm aku ni... saya tak kate anda x cantik... cantik ni terlalu subjektif. Ade cantik tang mate... cantik tak tangan dan cantik tang perangai... tp kite pun perlu merasa cantik tak permukaan luar dlm erti kate wajah dan kewanitaan... x salah jika nk mencuba kan?

Kat sini aku pun nak share spa yang bagi kupon free for first trial.

Alamatnye pun ade kat bwh kupon tu n jgn lupe call for reservation dulu tau.... Nak lebih detail dia betul2 deret Bank Rakyat. Harga Spa di pun sgt berpatutan sesuai untuk penganggur mcm aku ni ha... heeee... ok lah aku nk google2 keje on9 lagi. Semoga Cantik untuk pembaca blog aku....

1 comment:

Seaweed Collagen said...

Google nak cantik saya jumpa blog entry ni :-)

Blog pun cantik tapi kenapa spiderman?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...