KliK KliK!

Wednesday, September 21, 2011

10 PERKATAAN YANG ANDA X NK DENGAR DEKAT OFIS!

Version Mdm buar betul....


1. Kita ade sedikit masalah- Sedikit??? mustahil... aku rase tipu jer... kerana dari sedikit tu yg byk...
2. Ada sesuatu saya nak cakap tapi... mcm mane nk cakap???- Cakap je lar... aku rase tertekan kalau ckp sekat2 ni...
3. Buat mase nih... x de lagi projek untuk anda- ZzZzZzZzZzZzZz wat can i say??? juz sleep...
4. Meeting cancel yer ari ni...- Aisk!!! mcm2 dh buat preparation... nk kene tukar tarikh len kat kertas keje ni... arghhhh!!!!!
5. Betul ke nak buat ni???- Was-was pula dia ni... kan dah discuss same... aritu setuju kan??? kenapa takut-takut pulak ni???
6. Alamak!!! mana dokumen dalam komputer aku!!!- Pergh!!! saya pasti anda punye jantung gugur sebentar kerana projek yg telah siap TER DELETE... kuang kuang kuang....
7. Kau fikir presentation tadi ok ke???- ??????????????? Nak jawab ker? tggu je result dr client...
8. Saya nak cakap sesuatu dengan awak tp di tempat lain- Erm.... tentang ape ye??? dub dab dub dab mungkin benda baik atau benda kureng baik...
9. erm... bape lama boleh siap???- erm????????????? due date kene ditentukan sendiri??? next year la jwb nye...
10. Awak dah berkahwin???- kadang2 hal peribadi mengganggu karier anda... anda mesti pandai menjawabnyer....

Kesabaran yg tinggi mmg perlu ade dlm diri anda as worker... hati mau kering maaa... sbb nye anda sedang bekerja dlm grouping... ade mulut longkang ade hati busuk dan ade yg tunggul... so be bold n brave

Rujukan yahoo

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...