KliK KliK!

Friday, August 5, 2011

Undian di Blog Biar Betul Musim-2

 Salam... ari ni saya dh tutup undian yg saya buat di sebelah kanan nih... jadi ini lah jawapan yg saya dpt... so untuk soalan undian baru telah saya update... nak juga buat survey sikit ttg Bazaar Raamadhan & anda....

1. Apakah status harta anda?
25% Byk gile harta
0% Byk gile harta tp bini byk gak
75% Byk berbudi

2. Rumah anda?
0% Rumah Banglo
0% Rumah Pangsa
12% Rumah Flat
50% Rumah Teres
37% Rumah panjang

3. Dalam sehari Belanja berapa ringgit?
25% Rm 100>
0% Rm 50>
50% Rm 10
25% Rm Aku minum air paip

Kalau anda ada Rm 1000, Barang apa akan anda beli?
12% Gelang Emas
12% Jam Guess
75% Beli keperluan asas

Air dan duit mana anda pilih?
50% Air
50% Duit

Menunjukkan rakyat Malaysia ni ade juga yg ssh smpai minum air paip ha.... aku dulu mase form 4 aku penah minum air paip sbb aku haus giler.... mase tu ade orentasi pelajar sekolah teknik... pergh...! mmg KIJAM dan aku x dpt lupakan smpai sekarang....

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...